Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem wadliwy towar, sprzedawca chce go wymienić na wolny od wad. Problem w tym, że w zwrotach jest tylko opcja zwrotu pieniędzy. Jest możliwość darmowego zwrotu bez żądania zwrotu środków??
@FirmaEVA Rozumiem, że sprzedający uznał Twoją reklamację?
Kupowałeś z wysyłką SMART i nie minęło 14 dni od daty odbioru?
Jeśli tak to uzgodnij ze sprzedającym, że zwracasz darmową metodą ale jest to REKLAMACJA a nie ZWROT w sensie odstąpienia od umowy - pozwoli to zaoszczędzić sprzedającemu kilka zł.
Jeśli nie ma opcji darmowego 'zwrotu' to po prostu odeślij wadliwy towar do sprzedawcy na swój koszt - ma on obowiązek zwrócić ci wszystkie poniesione koszty - wysyłka, pakowanie itp.
Ok. Dziękuję.