Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę złożyć reklamację po miesiącu od kupna. Jak mam to zrobić muszę wypełnić jakiś formularz? albo coś innego?, jak odesłać towar?, odsyłam towar na mój koszt czy mogę skorzystać z Allegro Smart i odesłać towar na reklamację za darmo?
@Client:74537617 Cześć 🙂 W sprawie reklamacji musisz skontaktować się ze Sprzedającym (na przykład przez Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci), a następnie odesłać towar.
Paczkę możesz zanieść na pocztę lub nadać w Paczkomacie - razem ze Sprzedającym zdecydujcie, co będzie dla Was najbardziej korzystne i wygodne.
Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Sprzedający zwróci Ci koszty wysyłki. Nie ma możliwości odesłania towaru po miesiącu w ramach Allegro Smart.
@Client:74537617 warto przeczytać https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/
są tam wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania, odesłanie smart działa przy zwrocie do 14 dni od odebrania 😞 Najpierw napisz do sprzedawcy zanim wyślesz, może podeśle swojego kuriera lub nie będzie potrzeby i uzna reklamację bez wysyłki, a w razie co poprosi Cię o wysyłkę 🙂
Reklamację składasz w każdy dostępny sposób, listownie, mail, i formularz(dostępny w internecie), ale zacząłbym od kontaktu ze sprzedającym. Masz w zakładce "Moje zakupy" kontakt ze sprzedającym albo: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
ale jakby były problemy to przez dyskusję.