anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak złożyć reklamację i odesłać towar?

Client:74537617
#7 Wielbiciel#

Chcę złożyć reklamację po miesiącu od kupna. Jak mam to zrobić muszę wypełnić jakiś formularz? albo coś innego?, jak odesłać towar?, odsyłam towar na mój koszt czy mogę skorzystać z Allegro Smart i odesłać towar na reklamację za darmo?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74537617 Cześć 🙂 W sprawie reklamacji musisz skontaktować się ze Sprzedającym (na przykład przez Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci), a następnie odesłać towar.

Paczkę możesz zanieść na pocztę lub nadać w Paczkomacie - razem ze Sprzedającym zdecydujcie, co będzie dla Was najbardziej korzystne i wygodne. 

Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Sprzedający zwróci Ci koszty wysyłki. Nie ma możliwości odesłania towaru po miesiącu w ramach Allegro Smart. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:74537617 warto przeczytać https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

są tam wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania, odesłanie smart działa przy zwrocie do 14 dni od odebrania 😞 Najpierw napisz do sprzedawcy zanim wyślesz, może podeśle swojego kuriera lub nie będzie potrzeby i uzna reklamację bez wysyłki, a w razie co poprosi Cię o wysyłkę  🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Reklamację składasz w każdy dostępny sposób, listownie, mail, i formularz(dostępny w internecie), ale zacząłbym od kontaktu ze sprzedającym. Masz w  zakładce "Moje zakupy" kontakt ze sprzedającym albo: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...

ale jakby były problemy to przez dyskusję.

oznacz moderatorów