Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar opcja „bez konta” po miesiącu oczekiwań i braku kontaktu ze sprzedającym chce odzyskać pieniadze.Żeby złożyć wniosek online trzeba było się zalogować/zarejestrować. Tak tez zrobiłam ale w historii nie moich zakupów (kupiłam bez konta) wiec jak złożyć wniosek?
@Client:100437676 napisz tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
otrzymałam wiadomość ze w przypadku zakupów bez konta są inne procedury i dział bezpieczeństwa się skontaktuje mailowo .
@Client:100437676 Tak, ale pytanie było czy możesz złożyć wniosek do POK. Zgłoś tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...