Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca u którego zwróciłam towar, wysłał mi potwierdzenia że wysłał mi zwrot , którego ja na koncie po dzień dzisiejszy nie otrzymałam . A chce nadmienić że nie dostałam żadnego e-meila o zwrocie
@fc_dystrybucja sprawdź bo nie zawsze wracają na konto 😞
Kupujący otrzyma zwrot środków:
@fc_dystrybucja Jeśli nie było maila, to nie zwrócił. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro - wtedy szybko zwróci.
@fc_dystrybucja Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy zwrot, sprawdzę czy Sprzedający zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie.
@fc_dystrybucja Sprawdź proszę ponownie historię swojego konta, ponieważ według moich informacji Sprzedający zlecił zwrot dla Ciebie 17 marca.
Zlecił zwrot na konto allegro ? Czy na konto bankowe. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia
@fc_dystrybucja W przypadku zwrotu środki są zwracane na instrument płatniczny, z którego opłacone było zamówienie, czyli w Twoim przypadku konto bankowe.
Zlecił zwrot na konto allegro ? Czy na konto bankowe. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenie
zlecił zwrot przez płatności allegro
więc Tobie zwrot zrobi allegro - opis tego zwrotu może być mylący i dojść po kilku dniach