Jak złożyć wniosek o rekompensatę z POK?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałam uszkodzony produkt. Otworzyłam dyskusję ze sprzedającym i napisałam, że chcę wymienić produkt na ten wolny bez wad. Nie dostałam odpowiedzi, a allegro zamknęło dyskusję. Co mogę załączyć jako dowód wpłaty przy przesyłce pobraniowej? Na allegro pomoc pisało, że mogę dołączyć numer przesyłki z linkiem do jej śledzenia, jednak było to w maju i inpost już nie wyszukuje mojej paczki? Czy wystarczy tylko zdjęcie paragonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A na poczcie lub w szczegółach przedmiotu nie masz tego numeru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz także poprosić o ponowne otwarcie dyskusji: Nie wiem czy możesz, dopytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63550260 Tu masz artykuł na ten temat; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-potwierdzic-zaplate-za-przesy... Jeżeli w śledzeniu nie ma już Twojej paczki, skontaktuj się z InPost w celu uzyskania potwierdzenia odebrania i zapłaty.
Wyżej @LEW433 Ci podał błędny link w celu wysłania prośby o ponowne otwarcie Dyskusji. Tu masz prawidłowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...