Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,w listopadzie 22r zakupiłam radio chodziło do tej pory,teraz się zepsuło,chciałam złożyć reklamację u sprzedawcy,ale sklep już nie istnieje co w tej sytuacji?
@peugoetka1, możesz podać numer tego zamówienia? 🙂 Raczej nie dokonałaś do w listopadzie 2022 r. 🙂
Nr zamówienia to 0c520921-5210-11ec-b528-dfe043119a34b .Radio zakupione listopad 2021.
@peugoetka1 Czy próbowałaś się kontaktować ze sprzedającym? Jego dane udostępniliśmy Ci w powiadomieniu po zakupie. Jeśli nie masz już do nich dostępu, proszę Cię o kontakt przez ten formularz.
Tak próbowałam się skontaktować przez maila,niestety zero odpowiedzi
@peugoetka1 sprzedawca ma też telefon
@peugoetka1 jeśli sprzedający nie odpowiada na Twoje próby kontaktu, napisz proszę do nas tutaj. W zgłoszeniu podaj numer zamówienia i opisz proszę co się wydarzyło, pomożemy Ci rozwiązać ten problem.
Udało mi się skontaktować ze sprzedającym telefonicznie,ale jedynie czego się dowiedziałam to,że Pan zakończył działalność,a gwarancja na radio była na trzy miesiące.Pan udzielił mi instrukcji jak mogę spróbować je naprawić.
A nie posiadasz gwarancji producenta?