anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak założyć skargę na sprzedajacego

Client:110519840
#7 Wielbiciel#

Dokonałam zakupu 2 razy tego samego produktu.(różowa opaska do zegarka) Po tygodniu zmienił kolor,odbarwił się I był poprostu w brązowe plamy . Zbagatelizowałam sprawę . Kupiłam drugi od tego samego sprzedawcy,myśląc że to moja wina.Niestety z drugim było ty samo. Próbowałam dyskutować ze sprzedawcą ale niestety oskarżał mnie o złe używanie  i ubrudzenie.Pani była bardzo niegrzeczna,zagroziła że mnie zablokuje na alegro.Sugerowalam żeby wyciągnęła wniosek i wycofała kolor ze sprzedazy dla dobra klienta .Dodaje że nie było  mowy o zwrocie pieniędzy za wadliwy produkt. Każdy kto kupi tą opaskę będzie miał ten sam problem. Mój błąd że zakończyłam dyskusję. Gdzie mogę napisać skargę na sprzedajacego?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110519840  możesz ponownie otworzyć Dyskusję, aby powrócić do tej sprawy. Niezależnie od tego, czy zamknęłaś ją wcześniej samodzielnie, czy zrobiliśmy to automatycznie. Pamiętaj jednak, że zamkniętą Dyskusję możesz otworzyć samodzielnie tylko raz. Możesz to zrobić maksymalnie do 2 lat od zakupu, którego ona dotyczy. W tym celu przejdź do zakładki Dyskusje. Wybierz z listy Dyskusję ze sprzedającym, którą chcesz otworzyć ponownie. Kliknij [zgłoś ponownie problem]. Wskaż, z jakiego powodu ponownie otwierasz Dyskusję i kliknij [dalej].

Dyskusję możesz otworzyć ponownie również w zakładce Moje zakupy w Szczegółach zakupu. Wystarczy, że rozwiniesz Szczegóły zakupu pod produktem, którego dotyczyła Dyskusja i klikniesz [zgłoś ponownie problem].

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:110519840
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mogę jej ponownie włączyć. 

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110519840, czy otrzymujesz jakiś komunikat o błędzie? Może już wcześniej ponownie otwierałaś tą dyskusję? Zgłoszenie możesz wysłać także przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak miała otwartą, więc musisz je pomóc w otwarciu.🤗

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz ją ponownie, nie może sprzedający tak postępować,

oznacz moderatorów

Client:110519840
#7 Wielbiciel#

Dostaję informację że dyskusja jest zakończona,i niestety nie można w żaden sposób jej na nowo włączyć. Ta Pani tak mnie wyprowadziła z równowagi swoimi obelgami że  impulsywnie ją zakończyłam. 

oznacz moderatorów

Client:110519840
#7 Wielbiciel#

Dlatego chcę napisać skargę go alegro,bo z tą Panią to napewno nie ma sensu rozmawiać. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:110519840 nanallegro nie ma czegoś takiego jak skarga na sprzedającego do allegro są instytucje państwowe. Ciebie ze sprzedawcą łączy stosunek opartu na ustawie konsumenckiej zakladam że zakup od firmy czy 2 letnia odpowiedzialność za towar z tytułu niezgodności z umową. To ze tobie opaska się odbarwiła nie znaczy że innym tez się odbarwi bo kazdy czlowiek jest inny np ma inne ph potu i jeden spowoduje sczernienie srebra od noszenia bo będzie mial tak silnie kwaśne ph mimo że to metal szlachetny i nie wchodzi w reakcje a drugi nie i ten pierwszy bedzie musiał nosić złoto by go nie przebarwić. Reasumując to nie musi być wcale wina produktu czynników ktore mogly to spowodować jest wiele

oznacz moderatorów

Client:110519840
#7 Wielbiciel#

Od strony wewnętrznej jest dobra,tylko na zewnątrz każdy dotyk powoduję  plamę i wżer do środka. Ewidentną wada powłoki. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ayo80 @Client:110519840 Otwórz dyskusję i tam będziesz miała pomoc. Jak moderacja nie chce to poproś o pomoc tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów