Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23 lipca nabyłam komplet pościeli. Okazało się że poszewka na kołdrę ma rozmiar różny od zamówionego. Zamówiłam rozmiar 140 x 200 cm a otrzymałam 160 x 200 cm.
Chciałabym zmienić produkt na właściwy. Co zrobić?
@Client:112900225 W pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedającym. Czas na zgłoszenie zwrotu już minął, zatem jeśli poszewka jest niezgodna z ofertą, to złóż reklamację. 🙂
Nie wiesz jak to zrobić to otwórz dyskusję ze sprzedającym i tam wszystko się wyjaśni, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:112900225 jak masz zakup smart to zwróć na reklamację, wybierając reklamacja produkt niegodność towaru z umową, dyskusji nie ma potrzeby zakładać, to zrobisz jak sprzedawca nie odda Ci kasy lub nie wymieni na poprawny rozmiar 🙂
Tak Allegro określa dyskusję i jak minęło 14dni to nie zwrócisz ani nie odznaczyć że zwracasz z jakiegokolwiek powodu, tyle na ten temat.🤗
@Client:112900225 Najlepiej nie słuchać forumowego LWA i zaczynać od awantury > skontaktuj się ze sprzedającym i ustal z nim formę zamiany > na dyskusję (awanturę) masz jeszcze czas > najprawdopodobniej to zwykła pomyłka > ew. zrób tak jak radzi @kostas11