Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem opcję płatności "przelew tradycyjny" , sprzedający napisał, że nie ma możliwości wystawienia proformy i płatność musi odbyć się przez serwis allegro.
Jak zapłacić? Międzyczasie cena oferty wzrosła, więc anulowanie zamówienia pozbawi mnie zakupu w niższej cenie.
Czy anulować płatność? I czy jej ponowienie nie spowoduje zaktualizowania oferty do nowej, wyższej ceny? Czy można wpłacić elektronicznie mając podany w podsumowaniu zamówienia identyfikator płatności?
To płacisz na date które się tam pojawiają, a płacisz na konto operatora płatność, a nie na konto sprzedającego, to dobrze dla Ciebie bo masz wówczas pomoc Allegro.
Niestety nigdzie nie mam numeru konta (26 cyfrowego), ani "przycisku" do wykonania płatności. W jaki sposób zapłacić? Załączam zdjęcie widoku płatności
Obecna cena to 528zł. Czy jak anuluję płatność i będę chciał ją ponowić inną formą - np. kartą, to czy cena z 509zł podniesie się na 528zł?
@pawlik118 Dane do przelewu pojawią Ci się bezpośrednio po kliknięciu "zamawiam i płacę" w formularzu dostawy i płatności. W tej sytuacji najlepiej anuluj płatność i spróbuj zapłacić jeszcze raz.
Pojawiają się wówczas dane techniczne operatora płatności do tej danej transakcji- niebezpośrednie do sprzedającego.
@pawlik118 Sprzedający ma rację, bo jeśli wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Allegro, to nie będzie można utworzyć etykiety adresowej. Poza tym wpłata na konto sprzedającego jest zakupem poza Allegro, a samo zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 14 dniach.
Dane do przelewu masz w wiadomości od Allegro.