Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zamówiłem radio samochdowe, jednak okazała się, że przyslali zły towar. Minęło już 14 dni, więc musze zgłosić reklamacje.
Jak to wygląda? Muszę jakieś formularze drukować czy maile wysyłać do sprzedającego, czy wystarczy, że odeśle towar na dany adres i po sprawie?
@Client:49536022 Zgłoś mailem, reklamuj z tytułu rękojmi. Towar wysyłasz ana swój koszt(chyba że ze sprzedawcą ustalisz inaczej). Po uznaniu reklamacji sprzedawca zwraca Ci koszty wysyłki+ oczywiście za towar.Tu masz informacje: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/najwazniejsze-informacje-o-zwrot...
Zareklamowałem przez allegro i DHL. Wypełnialem jakis formularz, teraz czekam na maila. Też dobrze?
@Client:49536022 Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie się do Ciebie nie odezwie, reklamacja z mocy przepisów będzie uznana za zasadną. Pozostanie wtedy tylko wyegzekwować wymianę lub zwrot kosztów. Jeżeli będzie trzeba, poprosisz o pomoc Allegro.
@Client:49536022 Nie myl 14 dni na odstąpienie od umowy od prawa do reklamacji, na którą masz 2 lata. Złóż sprzedawcy mailem reklamację z rękojmi, opisz niezgodności i zapytaj, gdzie odesłać towar. Nie ma obowiązku składania specjalnych formularzy, wystarczy odpowiednie pismo wysłane mailem lub wydrukowane i odesłane razem z towarem. Podajesz tam wszelkie dane transakcji, dane sprzedającego, swoje dane i określasz wady. Domagasz się wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Przy wymianie sprzedawca też ma obowiązek oddać Ci koszt odesłania. Adres do reklamacji z rękojmi masz zazwyczaj podany w zakładce Reklamacja. Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, otwórz spór i poproś w nim o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa