Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłkę opłaciłam. Dostałam info ze jest w drodze ale nigdy nie dostałam smsa ani maila ze paczka czeka w paczkomacie. Po czym InPost zwrócili ja sprzedającemu. Sprzedawca mówi (w dyskusji) że mam zareklamować InPost przez allegro (bo inaczej obciąża go kosztem zwrotu) ale nie wiem jak to zrobić. A chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
@Client:94965009 sprzedający wprowadza Cię w błąd, bo to on jako nadawca tej przesyłki powinien złożyć reklamację w Inpost na niewykonanie usługi. Poczekaj proszę chwilę, a niebawem nasz pracownik wypowie się w Twojej dyskusji ze sprzedającym.
Kupiłeś to od firmy czy osoby prywatnej? Na stronie przewoźnika można zglosić reklamację. @InPost podaj wytyczne dzialania dla kupującego
A masz aplikację/