Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zgłosiłam reklamację produktu zakupionego od Allegro Sp. z o.o. na e-mail 12.06.2024
Brak odpowiedzi.
Telefon 616306003 wyświetla się jako : "nieprawidłowy"
Jest jakiś formularz do reklamacji?
Najlepiej będzie otworzyć dyskusje.
@AgnieszkaS_2006 tak rozpocznij dyskusję 🙂 sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na reklamację, brak odpowiedzi, reklamacja uznana za zasadną 🙂
Dzięki!
Rozumiem, że mam zaznaczyć Problem z produktem/wada wykryta podczas używania i opisać problem, tak?
Pozdrawiam
Tak można ale dyskusja tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@AgnieszkaS_2006 dokładnie tak i czekać na decyzję czy odbiorą towar na reklamację, a może podejmą decyzję bez odsyłania 🙂
Druga sprawa reklamacja w sumie już biegnie od maila z reklamacją, i powinni potwierdzić przyjęcie, ale dla pewności złóż w dyskusji napisz czego żądasz chodź to sprzedawca wybiera ale był opisywany przypadek że allegro liczyło od czasu podania roszczeń 😄