Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam w maju rolki, w zasadzie użyłam ich dopiero dwa razy. Już odgięła się płoza. Trener powiedział, że należy je reklamować z tytułu rękojmi bo to nie miało prawa się wydarzyć. Napisałam do sprzedawcy na maila podanego w zakładce "reklamacje" w opisie produktu. Dostalam odpowiedź, że mam przesłać zdjęcia a oni dadzą mi numer indywidualny zgłoszenia. Ja zdjęcia wysłałam wraz z opisem usterki i cisza. Nie mam zamiaru czekać, zgłaszam tę reklamację od 15 lipca więc chciałabym się zapytać czy da się to zrobić jakoś za pośrednictwem allegro?
@Wesola_Madzia Poczekaj, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Cię o jej uznaniu lub odrzuceniu. Jeśli tego nie zrobi w tym czasie, reklamacja zgodnie z prawem zostanie automatycznie uznana i sprzedawca będzie musiał spełnić Twoje żądania podane w zgłoszeniu reklamacyjnym, czyli naprawa, wymiana na koszt sprzedawcy, lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Nie możesz go zmuszać do wcześniejszego wydania decyzji. Jeśli minie 14 dni i będziesz miała problem z tą reklamacją, daj znać.
Ale ja jeszcze nie wysłalam żadnego pisma reklamacyjnego ani nie odesłałam rolek. W regulaminie sprzedawcy jest napisane by najpierw napisać w sprawie indywidualnego numeru zgłoszenia i potem dopiero się uzgadnia odesłanie rolek. I ja czekam na ten numer
Napisałam do sprzedawcy na maila podanego w zakładce "reklamacje" w opisie produktu. Dostalam odpowiedź, że mam przesłać zdjęcia a oni dadzą mi numer indywidualny zgłoszenia. Ja zdjęcia wysłałam wraz z opisem usterki i cisza.
Złożyłaś już reklamację, sprzedawca ma 14 dni na jej rozpatrzenie.
Jeśli chcesz mimo to sprzedawcę ponaglić, ten sam opis usterki i swoje żądania - naprawa, wymiana lub zwrot wszystkich kosztów - zamieść w otwartej Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca będzie miał 24 godziny na odpowiedź, ale także nie musi w tym czasie wydać decyzji, może to zrobić w czasie do 14 dni. W Dyskusji możesz poprosić o wsparcie pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji.
Warunkiem zgłoszenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez sprzedawcę nie jest odesłanie towaru.
A ja myślałam, że dyskusję można otworzyć tylko krótko po zakupie a w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi muszę wysłać do sprzedawcy towar z pismem reklamacyjnym
Dyskusję możesz otworzyć do 180 dni od zakupu.
Zgłosiłam przed wczoraj w dyskusji bo dałam im szanse, wczoraj odpisali że nie maja mojej odpowiedzi. Oczywiście bzdura bo jak poczta nie wysle wiadomości to informuje o tym w osobnym mailu że wiadomość nie została dostarczona. Wiec wysłałam im dowod że wiadomość była wysłana z informacją co sie dzieje itd. To wtedy mi odpisali, że widocznie zdjecia za dużo ważyły dlatego nie dostali - kolejna ściema bo mozna dawać zdjecia do 100 MB na wp a i tak dostałabym o tym informacje gdyby sie nie wysłało. Takze świadomie przedłużają reklamacje. Tak mozna? Zgłosić ich do rzecznika praw konsumenta? Sprawa rozpoczęta 15 lipca a oni dopiero odpisali że przekazali to działu reklamacyjnego informacje. Teraz jak napisałam o tym w Allegro.
@Wesola_Madzia Jeżeli sprzedawca nie ustosunkował się do Twojej reklamacji w ciągu 14 dni i masz dowód na jej wysłanie, z mocy prawa reklamacja została uznana za zasadną i sprzedawca musi spełnić Twoje żądania, czyli na przykład naprawa, wymiana.
Ponumerowałam kolejność wiadomości 1i 2 są moje. Kierowałam się ich "instrukcją" reklamowania z opisu na Allegro, dlatego tak to wyglada.
Wynika z tego, że 20 lipca złożyłaś reklamację, określając wady. Nie podałaś jednak żądań. Teraz w Dyskusji uzupełnij to, napisz, że w związku z reklamacją z 20 lipca domagasz się naprawy lub wymiany towaru na koszt sprzedawcy. Poczekaj na reakcję, bo nie minęło jeszcze 14 dni.
Nie 1 i 2 są Twoje, tylko 1 i 3 są Twoje.