anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zgłosić telefon na gwarancje kupionego na Allegro?

Client:46764092
#1 Nowicjusz#

Kupiłem telefon marki Apple ponad 180 dni temu i niestety zaczął się psuć, wejście do ładownia działa w kratkę, bateria nie trzyma pół dnia. 
Jest możliwość oddania telefonu na gwarancje? Jeśli tak to w jaki sposób? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:46764092 jeśli chcesz na gwarancję to wszystko masz w karcie gwarancyjnej 🙂

Ale możesz oddać na reklamację sprzedawcy z tytułu rękojmi ( bardziej opłacalne ) pakujesz wysyłasz na adres do reklamacji z pismem reklamacyjnym, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji oraz zwrot kasy za odesłanie przy uznanej reklamacji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Nie musi zwracać kasy, może naprawić lub wymienić. 14 dni ma na rozpatrzenie reklamacji, a już czas w jakim ma naprawić nie jest określony - ma być niezwłocznie np. niezwłocznie jak serwis jabłka naprawi (co może potrwać przy obecnych terminach dostaw komponentów 🙂

No i może też reklamację odrzucić.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MrMarco @Client:96810784 przeczytajcie ze zrozumieniem 🙂 zwrot kasy za odesłanie przy uznanej reklamacji

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@kostas11 nie musi oddać kasy za wysyłkę w 14 dni. Tylko rozpatrzyć reklamację w tym terminie

oznacz moderatorów

Client:96810784
#10 Popularyzator#

Nie musi jeśli kupujący się wcześniej nie skontaktował ze sprzedającym (bo może sklep oferuje odbiór przez własnego kuriera a kupujący dobrowolnie wysłał inną metodą).

oznacz moderatorów

Client:96810784
#10 Popularyzator#

Dopiero po 2 uznanych reklamacjach musi zwrócić kasę.

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Przy drugiej reklamacji musi spełnić żądanie konsumenta - nie musi to być zwrot kasy

oznacz moderatorów

Client:96810784
#10 Popularyzator#

Po drugiej, nie przy drugiej. Czytaj ze zrozumieniem 😉

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Przy drugiej  musi spełnić żądanie konsumenta, nie znam przepisu, że po drugiej musi zwrócić kasę

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:46764092 Nie wysyłaj do serwisu tylko do sprzedającego w ramach reklamacji z tytułu rękojmi, za towar wówczas odpowiada sprzedajacy i ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji, jeżeli w tym czasie nie zrobi reklamacji jest uznana, może zwrócić środki, może naprawić a może np: zaproponować obniżenie ceny. Złóż reklamację a jak będą problemy to tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów