Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chciałem dokonać zwrotu towaru (wadliwy towar). Wybrałem formę zwrotu allegro InPost paczkomaty. Niestety okazało się że paczka nie chce się zmienić do paczkomatu i chciałbym wybrać inną formę zwrotu.
@bertas998 napisz do allegro wygenerują Ci etykietę dla kuriera, pamiętaj że zwrot to czynność, ważne czy odstępujesz bez podania przyczyny czy reklamujesz, nie zapomnij przy reklamacji o piśmie z żądaniem ( naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia jak wada jest istotna )
Ale jak jest wadliwy to nie zwraca się tylko reklamuje, sprzedający ma prawo potrącić po zwrocie a po reklamacji zwraca koszty odesłania, ale jak chcesz zwrotu to pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Co mu po reklamacji i oczekiwaniu na wymiany i zwroty gdy potrzebuje towar na już.
@bertas998, podasz, proszę, numer tego zamówienia?
Dziękuję za reakcje,
Zespół allegro już przekierował możliwość wysyłki paczki poczta
Dziękuję i pozdrawiam
Dodam jeszcze, że jeżeli masz w pobliżu punkt kurierski, który współpracuje z InPostem (Paczko-Punkt), to też możesz u nich zostawiać takie paczki pod warunkiem, że nie próbowałeś jej jeszcze nadać w paczkomacie.
Jeżeli paczkomat otworzył Ci skrytkę i paczka się nie zmieściła (otrzyma status Nadana, ale fizycznie nie będzie w paczkomacie, punkt jej nie przyjmie), to zawsze można przedzwonić na infolinię Inpostu (722 444 000), chwilę pogadać z automatem, że paczka się nie zmieściła, potem po połączeniu z konsultantem poprosić o odświeżenie statusu etykiety i po tym można ją nadać w Paczko-Punkcie. U mnie w punkcie zdarza się to często, klienci czasami dzwonią przy mnie, 3-4 minutki i sprawa załatwiona.
Ooo super informacja. Dzięki. Ja niestety już popełniłem błąd i otworzyłem 😔