anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić formę zwrotu towaru?

MAMY ROZWIĄZANIE!
bertas998
#7 Wielbiciel#

Witam. Chciałem dokonać zwrotu towaru (wadliwy towar). Wybrałem formę zwrotu allegro InPost paczkomaty. Niestety okazało się że paczka nie chce się zmienić do paczkomatu i chciałbym wybrać inną formę zwrotu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@bertas998 napisz do allegro wygenerują Ci etykietę dla kuriera, pamiętaj że zwrot to czynność, ważne czy odstępujesz bez podania przyczyny czy reklamujesz, nie zapomnij przy reklamacji o piśmie z żądaniem ( naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia jak wada jest istotna ) 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak jest wadliwy to nie zwraca się tylko reklamuje, sprzedający ma prawo potrącić po zwrocie  a po reklamacji zwraca koszty odesłania, ale jak chcesz zwrotu to pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów
bertas998
#7 Wielbiciel#

Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Co mu po reklamacji i oczekiwaniu na wymiany i zwroty gdy potrzebuje towar na już.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bertas998, podasz, proszę, numer tego zamówienia?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
bertas998
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za reakcje,

Zespół allegro już przekierował możliwość wysyłki paczki poczta 

Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Dodam jeszcze, że jeżeli masz w pobliżu punkt kurierski, który współpracuje z InPostem (Paczko-Punkt), to też możesz u nich zostawiać takie paczki pod warunkiem, że nie próbowałeś jej jeszcze nadać w paczkomacie.

Jeżeli paczkomat otworzył Ci skrytkę i paczka się nie zmieściła (otrzyma status Nadana, ale fizycznie nie będzie w paczkomacie, punkt jej nie przyjmie), to zawsze można przedzwonić na infolinię Inpostu (722 444 000), chwilę pogadać z automatem, że paczka się nie zmieściła, potem po połączeniu z konsultantem poprosić o odświeżenie statusu etykiety i po tym można ją nadać w Paczko-Punkcie. U mnie w punkcie zdarza się to często, klienci czasami dzwonią przy mnie, 3-4 minutki i sprawa załatwiona.

oznacz moderatorów
bertas998
#7 Wielbiciel#

Ooo super informacja. Dzięki. Ja niestety już popełniłem błąd i otworzyłem 😔

oznacz moderatorów