Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zapytać, co zrobić, jeśli nie mogę uzyskać Weryfikacji numeru kodu?
Sprawdziłem numer telefonu na koncie i jest to mój prawdziwy numer, ale adres do wysyłki to mój numer znajomego z Polski, więc proszę o ofertę, co mam robić?
z góry dziękuję.
@Client:101616601 Jakiego kodu?
Adres do wysyłki to Twój numer znajomego? Napisz dokładnie, o co Ci chodzi.
Właściwy adres do wysyłki ustaw sobie tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/
Kiedy otwieram koszyk i naciskam na dostawę i płatność, kod weryfikacyjny powinien zostać wysłany. Ale w zeszłym tygodniu dostałem, dzisiaj - nie.
Wciskam, aby ponownie wysłać kod, ale nie zadziałało (teraz powinienem poczekać do jutra).
@Client:101616601 czy udało się rozwiązać probem? Widzę, że Twoje konto nie jest w pełni aktywne, ale sprawdziliśmy i z naszej strony wiadomości są wysyłane prawidłowo. Dlatego problem może leżeć po stronie operatora.