Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem w marcu 2023 HDD, po około 8 miesiącach doszło do awarii. Po procedurze dostałem zwrot z Allegro Protect. Chciałem zmienić swoją ocenę - bo sprzedający w przypadku awarii zachował się bardzo nie fair. Wpierw nie chciał przyjąć zwrotu, dociśnięty przez allegro przyjął i stwierdził, że urządzenie było rozbierane. Co nie miało miejsca, chyba, że przed sprzedażą. Chciałbym sytuację opisać w ocenie - a każdy niech sobie wysnuje wnioski. Próbowałem skontaktować się przez formularz allegro ale muszę tam zlinkować ten produkt. Tymczasem w liście są zakupy od kwietnia 2023 i nie mogę tego zrobić. Czy jest możliwość zmiany oceny i jak to zrobić?
Oczywiście znowu allegro znowu patologię promuje po 8 miesiącach naciska sprzedawcędo przyjęcia zwrotu. Na zwrot jest 14dni. A oceny nie mozesz zmienić na komentarz i edycje jest 90dni.
Wystąpiłem z prośbą o zwrot zapłaty bo był to backup dla wszystkich moich plików zawodowo-domowych i straciłem zaufanie do tego dysku, ale zgodziłbym się też na naprawę lub wymianę na nowy. Sprzedający nie był skłonny do jakiejkolwiek rozmowy i jak mógł to odpychał sprawę. Przyjął przesyłkę i od razu stwierdził, że dysk był otwierany i nawet nie może tego wysłać do producenta. A to mi się już bardzo nie spodobało bo dysk był w moim prywatnym biurze i nikt tam nie ma dostępu.
Po 1 to nie mogłeś zgłosić zwrotu po 8 miesiącach, po 2 to była reklamacja, po 3 o sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje sprzedawca, po 4 ma prawo odrzucić reklamację a ty masz prawo iść z tym do rzecznika i do sądu, po 5 nie można edytować komentarza w tej sprawie po takim czasie ale możesz poprosić o usunięcię moderację tego pozytywa co pewnie zostawiłeś po transakcji.
@Client:28360270 Nie zmienisz, masz 90dni, możesz poprosić o usunięcie ale...:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201