Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kliknęłam dziś zwrot towaru. Sprzedawca oferuje zwrot przez Inpost za darmo i zwrot własny na koszt kupującego. Kliknęłam zwrot przez Inpost ale z uwagi na przerwę techniczną nie wygenerowała mi się żadna etykieta. Z uwagi na sugestię systemu kliknęłam zwrot na własny koszt. Czy mogę wrócić do pierwotnie wybranej wersji bezpłatnego zwrotu InPostem? W podsumowaniu zwrotu wyświetla się opcja zmień sposób zwrotu ale po kliknięciu jej nie mogę wybrać innego sposobu
@sarafi Poczekaj aż InPost będzie po przerwie technicznej, wszystko się wyjaśni.
@sarafi Poczekaj do 18.00 na koniec przerwy technicznej w InPost i spróbuj ponownie zmienić. Jeśli to nie pomoże, poproś Allegro o ponowną możliwość wygenerowania kodu zwrotu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e