anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zrezygnować ze zwrotu towaru kiedy opłaciłem już zwrot?

Client:50486106
#7 Wielbiciel#

Potrzebuje zrezygnować ze zwrotu towaru ze względu ze sprzedający odrazu po wystawieniu zwrotu skontaktował się ze mną obejrzał uszkodzony element i zdecydował że lepszym sposobem będzie na dosłanie uszkodzonego elementu 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50486106 Jak rozumiem wykupiłeś już przesyłkę i dostałeś etykietę do tego zwrotu? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:50486106
#7 Wielbiciel#

Wykupiłem zwrot przesyłki za którą odrazu zapłaciłem ale sprzedający skontaktował się ze mną odrazu i ocenił poprzez zdjęcia co jest zepsute i dośle mi po prostu uszkodzone elementy dlatego potrzebuje zrezygnować ze zwrotu towaru bo nie muszę go wcale zawracać 

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50486106 nie ma możliwości rezygnacji ze zwrotu. Po prostu nie odsyłaj produktu, skoro sprzedawca o tym wie i ma dosłać brakujące elementy. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

Raczej, nie pomogłaś mu w tej kwestii... jeśli zamówił przesyłkę to wystarczy, że nie będzie wysyłał i zgłosi się do przewoźnika o anulacje i powinni zwrócić pieniądze bo usługa nie została wykonana 🙂 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@akcesoriazagrosz masz rację, mój błąd. 🙂

@Client:50486106 skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wykupiłeś etykietę do nadania zwrotu w celu odzyskania środków za niewykorzystaną etykietę. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Powinieneś się dogadaj ze sprzedającym jak to miała być reklamacja, Po uznaniu sprzedajacy zwraca Ci koszt odesłania. jeżeli zwrot to już nie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nie zwróci mu kosztu odesłania bo nie życzył sobie odsyłania przedmiotu na reklamację. Sprzedający uznał że nie potrzebuje przedmiotu fizycznie do ekspertyzy by podjąć decyzję reklamacyjną

oznacz moderatorów