Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potrzebuje zrezygnować ze zwrotu towaru ze względu ze sprzedający odrazu po wystawieniu zwrotu skontaktował się ze mną obejrzał uszkodzony element i zdecydował że lepszym sposobem będzie na dosłanie uszkodzonego elementu
@Client:50486106 Jak rozumiem wykupiłeś już przesyłkę i dostałeś etykietę do tego zwrotu?
Wykupiłem zwrot przesyłki za którą odrazu zapłaciłem ale sprzedający skontaktował się ze mną odrazu i ocenił poprzez zdjęcia co jest zepsute i dośle mi po prostu uszkodzone elementy dlatego potrzebuje zrezygnować ze zwrotu towaru bo nie muszę go wcale zawracać
@Client:50486106 nie ma możliwości rezygnacji ze zwrotu. Po prostu nie odsyłaj produktu, skoro sprzedawca o tym wie i ma dosłać brakujące elementy. 🙂
Raczej, nie pomogłaś mu w tej kwestii... jeśli zamówił przesyłkę to wystarczy, że nie będzie wysyłał i zgłosi się do przewoźnika o anulacje i powinni zwrócić pieniądze bo usługa nie została wykonana 🙂
@akcesoriazagrosz masz rację, mój błąd. 🙂
@Client:50486106 skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wykupiłeś etykietę do nadania zwrotu w celu odzyskania środków za niewykorzystaną etykietę.
Powinieneś się dogadaj ze sprzedającym jak to miała być reklamacja, Po uznaniu sprzedajacy zwraca Ci koszt odesłania. jeżeli zwrot to już nie.
Nie zwróci mu kosztu odesłania bo nie życzył sobie odsyłania przedmiotu na reklamację. Sprzedający uznał że nie potrzebuje przedmiotu fizycznie do ekspertyzy by podjąć decyzję reklamacyjną