Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupilam monitor od kogos kto mial ocene 4.6 i pare juz komentarzy.
W dniu odebrania monitora, jeszcze przesylka nie zostala nadana ( pare dni po oplacie juz ) wiec zapytalam sie sprzedawcy kiedy dostane monitor a on odpisal, ze go nie odnalazl...
Poprosilam wiec zeby zaanulowal i zwrocil pieniadze ( sam jakos na to nie wpadl ).
Tydzien po, nadal nie zwrocil, nie odpowiada na mesaze a Alegro kaze mi wyslac problem do serwisu ktory nie odpowiada od 3 dni.
Jak sprawszam status to jest napisane , ze towar jest do zwrotu choc go nigdy nie dostalam.
Co moge zrobic w takiej sytuacji? Rece mi opadaja.
Dziekuje wszystkim
Tylko dyskusja pozwoli Ci odzyskać środki, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa