Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam rok temu maszynę do szycia w tym czasie była już w serwisie a w serwisie rozwalili ja jeszcze bardziej i dodatkowo wysłali mi w zepsutym styropianowym opakowaniu ( jak wysyłałam było całe ) przez co cała maszyna i pod zespoły tej maszyny były w styropianie sprzedający napisał mi w dyskusji ze jeżeli minęło już 14 dni od odstąpienia od umowy to on zwrotu nie przyjmie i ze mam jeszcze raz wysłać do serwisu co zrobić aby odzyskać pieniądze była to dość droga maszyna i szkoda mi pieniędzy jak mam ja wysyłać non stop do serwisu nie opłaca mi się to. Jak zrobić aby allegro pozwoliło mi zwrócić ten towar do sprzedającego aby odzyskać pieniądze.
@Client:66936825 Ta pierwsza reklamacja była realizowana na podstawie gwarancji bezpośrednio w serwisie producenta czy na podstawie niezgodności towaru z umową u sprzedającego?
reklamacja była składana u sprzedającego ktory kazał mi wysłać maszyne do serwisu i tylko tyle
@Client:66936825 widzę, że kontaktowałaś się ze sprzedającym w tym temacie poprzez dysksuję i on udzielił Tobie informacji.
Dodatkowo otrzymałaś instrukcję w dyskusji złożenia reklamacji.
Tak tylko jest problem z tym że maszyna dalej nie działa prawidłowo a reklamacja u sprzedającego polega na tym aby oddać maszynę do serwisu. Jeden ścieg całkowicie się nie zgadza bo źle szyje a w serwisie napisali że wszystko jest dobrze, ale jak maszyna do mnie przyszła to była w rozwalonym opakowaniu i dalej dobrze nie szyje a im dłużej próbuje szyć tym jeszcze gorzej jest nie wiem czy to jest jakaś wada fabryczna że nie działa ścieg zygzakowy. I po prostu szkoda mi czasu non stop wysyłać ją do serwisu a gdy przyjedzie z serwisu po paru próbach będzie to samo dlatego chciałam zwrot pieniędzy