Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś kurier Fedex dostarczył mi paczkę. Towar okazal sie wadliwy. Chce go zwrócić. Jak mam to zrobić?
Przez kuriera czy przez paczkomat? Kto opłaca kuriera?
Zwrot ale z powodu wady! więc w zasadzie to reklamcja a nie zwrot, od kogo zakup, firma czy prywatny sprzedający?
@Client:46229601 jeśli towar jest wadliwy np uszkodzony to zgłaszasz do sprzedawcy reklamację a u przewoźnika na stronie sporządzasz protokół szkody dotyczący paczki jeśli to uszkodzenie mechaniczne i można przypuszczać że powstało w transporcie. Od kogo to kupiłeś? Firma odpowiada za paczkę do chwili doręczenia i możesz scedować na nią taką reklamację u przewoźnika ale musisz się wyrobić w 7 dniach od dnia odbioru i do sprzedawcy wysłać protokół szkody oraz pismo że zrzekasz się roszczeń z tytułu reklamacji u przewoźnika i wydać mu towar (powinien opłacić ci wysyłkę lub oddać za nią kasę na podstawie dowodu nadania paczki). Jeśli kupiłeś od prywatnego to poinformuj go o tym fakcie że składasz reklamację u niego przez allegro ale reklamację ewentualnego uszkodzenia w transporcie musisz już samemu złożyć na siebie z protokołem tez na stronie przewoźnika bo osoba prywatna odpowiada za paczkę do chwili nadania i ryzyko uszkodzenia i przepadnięcia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą wydania przewoźnikowi.
Podsumowując:
1 od kogo kupiłeś? prywatny czy firma?
2 czy dostawa była w ramach smarta?
3 jaki przewoźnik w jaki sposób ci dostarczył?