Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłam na jednej aukcji dwie patelnie, mniejszą i większą. Z przesyłką do paczkomatu. Mniejsza była w porządku, ale ta większa nadeszła uszkodzona, więc uruchomiłam opcję reklamacji (ewentualnie zwrotu, gdyby sprzedawca nie zechciał takowej uwzględnić). Po wypełnieniu formularza dostałam kod zwrotu i odesłałam paczkę.
Dość szybko nadeszła przesyłka zwrotna z wymienioną patelnią, chociaż na stronie Allegro, w zakładce "Moje zakupy/Zwroty", nadal widniało (i widnieje) adnotacja "Zwrot w trakcie weryfikacji" .
Niestety po rozpakowaniu okazało się, że średnica patelni się nie zgadza (jest o wiele większa), czyli po raz kolejny dostałam niewłaściwy towar.
I teraz: nie chcę składać kolejnej reklamacji, chcę po prostu zwrócić zły produkt, ale nie mogę tego zrobić, ponieważ pozycja, której on dotyczy, jest wyszarzona. Jak bowiem głosi informacja, jeden zwrot w ramach tej transakcji został już zrealizowany.
Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości. Co robić w tej sytuacji?
Dorota
@keczer Jak długo czekasz na odpowiedź od sprzedającego?
Od piątku. Napisałam jeszcze raz, w razie czego rozpocznę dyskusję. Mam nadzieję, że to się jednak rozwiąże. Zeźlił mnie tylko fakt, że na Allegro wszystko jest zautomatyzowane, tyle, że nie przewidziano różnych ewentualności. Dziękuję za odpowiedzi.
@keczer Dyskusja tu odpowie, zakup na zwykłym:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dziękuję. Tak pewnie zrobię.
👍