anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić niewłaściwy produkt, który jest wynikiem reklamacji? "Zwrot w trakcie weryfikacji"

keczer
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Kupiłam na jednej aukcji dwie patelnie, mniejszą i większą. Z przesyłką do paczkomatu. Mniejsza była w porządku, ale ta większa nadeszła uszkodzona, więc uruchomiłam opcję reklamacji (ewentualnie zwrotu, gdyby sprzedawca nie zechciał takowej uwzględnić). Po wypełnieniu formularza dostałam kod zwrotu i odesłałam paczkę.
Dość szybko nadeszła przesyłka zwrotna z wymienioną patelnią, chociaż na stronie Allegro, w zakładce "Moje zakupy/Zwroty", nadal widniało (i widnieje) adnotacja "Zwrot w trakcie weryfikacji" .
Niestety po rozpakowaniu okazało się, że średnica patelni się nie zgadza (jest o wiele większa), czyli po raz kolejny dostałam niewłaściwy towar.
I teraz: nie chcę składać kolejnej reklamacji, chcę po prostu zwrócić zły produkt, ale nie mogę tego zrobić, ponieważ pozycja, której on dotyczy, jest wyszarzona. Jak bowiem głosi informacja, jeden zwrot w ramach tej transakcji został już zrealizowany.
Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości. Co robić w tej sytuacji?
Dorota

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@keczer Jak długo czekasz na odpowiedź od sprzedającego?

oznacz moderatorów

keczer
#7 Wielbiciel#

Od piątku. Napisałam jeszcze raz, w razie czego rozpocznę dyskusję. Mam nadzieję, że to się jednak rozwiąże. Zeźlił mnie tylko fakt, że na Allegro wszystko jest zautomatyzowane, tyle, że nie przewidziano różnych ewentualności. Dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

keczer
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Tak pewnie zrobię.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

👍

oznacz moderatorów