Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca dostarczył mi wadliwy towar zakupiony na raty. Teraz gdy już wszystko zostało cofnięte domaga się podpisania jakiegoś oświadczenia, że to niby nie może wyegzekwować od firmy kurierskiej odszkodowania.
Cały problem z tym że to oni kazali mi spisać protokół na stronie przewoźnika:
-------
Elektromaniak_ 1 sierpnia 2024 05:10
Wadliwy w jakim sensie? Nie działał czy był fizycznie uszkodzony?
uszkodzony tv z pęknięciem na pół ekranu
Takie coś może zaistnieć, sprzedający chce złożyć reklamację u przewoźnika więc potrzebuje upoważnienia, ale pytanie czy tobie chce zwrócić środki?
@biedny_mis Jak już piszesz na forum z prośbą o poradę to podaj więcej szczegółów...
Póki co wiemy jedynie, że doszło do uszkodzenia telewizora i że sprzedający oczekuje podpisania "jakiegoś oświadczenia" - na podstawie tych informacji nie da się udzielić żadnej porady 😉
Oświadczenie o przelaniu praw do dochodzenia reklamacji - tak to to się nazywa.
Odbiorca oświadcza, że przenosi Wierzytelność na nadawce - to mam podpisać.
@biedny_mis Sprzedający zwrócił Ci już środki za ten telewizor?
to były raty ale przetrzymał mnie bardzo długo zanim cofną, całą olimpiadę huk strzelił
@biedny_mis Bardzo długo tzn ile?
Jeśli zwrócił Ci pieniądze i sprawa jest pod tym względem załatwiona to podpisz to oświadczenie - sprzedający będzie mógł odzyskać pieniądze od przewoźnika.
@biedny_mis jeśli chodzi o zrzeknięcie się prawa od odszkodowania na składającego reklamację to jak najbardziej jest wymagane przez firmy kurierskie
Musisz się zrzec na piśmie prawa do odszkodowania od przewoźnika wtedy on złoży reklamację jest to normalne postępowanie przewoźnik zwyczajnie chce mieć pewność że nie wpłyną mu 2 reklamacje od ciebie i sprzedawcy na ten sam uszkodzony tv