Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zauważyłem nowy proceder. Klient dokonuje zakupu, który z różnych względów nie kwalifikuje się do darmowego zwrotu (brak samego smarta po stronie, klienta, albo sprzedawcy; lub kwota poniżej wymaganego progu).
w takiej sytuacji, gdy konsument chce zrezygnować, naraziłby się na dodatkowe koszty nadania paczki, oj nie tego byśmy nie chcieli.
Wówczas klient dokonuje jeszcze jednego, obojętnie jakiego zakupu u danego sprzedawcy - z wyborem paczkomat lub kurier InPost (bo te zapewniają mu darmowy zwrot w każdej sytuacji), oraz odstępuje od umowy obecnej i pierwotnej, zwracając wszystko w jeden paczce z drugiego zamówienia.
Jest oszczędność, jest.....
@excessively-frug Normalka na Allegro.😣
@excessively-frug Każdy orze jak może 🙄 I nie bronię tu nikogo, broń Boże. Po prostu z jednej strony podoba mi się pomysłowość, ale z drugiej strony obrzydza mnie na samą myśl, jak można robić takie buractwa.
Tak można zwrócić rzeczy do Oleole i Euro kupione w ich sklepach jak się potem kupi coś od OleOle na Allegro.
Super pomysł, wystarczy znaleźć firmę która sprzedaje poza innymi kanałami również na Allegro.
Ciekawie kiedy zwroty dla Allegro będą na tylne uciążliwe by wprowadzić jakieś ograniczenia, a może za całkowity koszt zwrotu obciążyć sprzedawców 🤔