Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Nie cały rok temu zakupiłem towar, który jest wadliwy. Rozmawiałem ze sprzedającym, że mam odesłać razem z formularzem reklamacyjnym. Niestety w formularzu chcą nr przesyłki, żeby przejść dalej. A ja tego nr już nie mam. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
@turbofisher Zapytaj sprzedającego 🙂
Poza tym - nie masz obowiązku wypełniania formularza od sprzedającego - możesz go nawet spisać odręcznie na kartce i załączyć do paczki z reklamowanym towarem.
@komis-bell oczywiście, że nie musi wypełniać formularza reklamacyjnego tylko później klienci wysyłają taki formularz na kartce 8x8 (cm) z napisem "reklamuję" xD
Zakupu dokonał Kazio z Krakowa, zwrócił Zdzisio z Wadowic i kolejna paczka widmo do kolekcji.
@turbofisher ale chcą numer przesyłki do Ciebie powinien być sprzed roku w kupionych ? a może chcą numer przesyłki którą nadasz dopiero do nich z reklamowanym towarem ?