Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem telefon poprzez allegro. Na dniach wyświetlił się komunikat o regulowaniu rat. Okazało się że jest kupiony na raty w plus. Odezwałem się do sprzedającego o zwrot ponieważ to wada prawna o której nie poinformował. Dogadałem się na zwrot gotówki i odesłanie telefonu. Problem polega na tym że nie ustawił zwrotów na aukcji. W jaki sposób należy to załatwić, żeby obie strony były bezpieczne.
@Client:38919036 Ustawienie zwrotów na aukcji nie ma tu nic do rzeczy. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja z powodu wad. Po odesłaniu telefonu sprzedawca powinien Ci oddać całą wpłatę + zwrócić koszt odesłania. Zapytaj go o adres do odesłania i wyślij telefon na przykład paczką pocztową. Sprzedawca już uznał Twoją reklamację, więc ze zwrotem wpłaty nie powinno być problemu. Gdyby jednak problem się pojawił, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc Allegro.
Czyli teraz zostaje mi odesłanie telefonu i czekanie na zwrot gotówki?
@Client:38919036 No tak, nie ma innego wyjścia. Jeżeli będziesz miał problem ze zwrotem wpłaty, możesz otworzyć Dyskusję, możesz napisać o tym tutaj, możesz też wystąpić o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
A czy sprzedający może ubiegać się Allegro o zwrot prowizji od sprzedaży ?