Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłam zamówienie na dwie koszulki do ćwiczeń , dostałam 3 komplety spodenek do ćwiczeń. Nie wiem jak to zwrócić ponieważ w opcjach zwrotu mam tylko możliwość odesłania tego co zamowiłam a nie tych rzeczy które mi przyszły?
@BlueberryAnn jeśli to zamówienie przyszło od sprzedającego u którego zamówiłaś koszulki to najlepiej abyś napisała do niego i poinformowała go o tym problemie. W zakładce Kupione po rozwinięciu szczegółów zakupu kliknij proszę "zapytaj o zakup".
Najprawdopodobniej sprzedający się pomylił, więc powinien dosłać Twoje zamówienie, natomiast Ty odesłać to co otrzymałaś. W ramach Smart! możesz zwrócić zamówienie w ramach darmowego zwrotu tylko jeden raz, dlatego najlepiej wyjaśnić to ze sprzedającym, ponieważ może on zaproponować np. przysłanie swojego kuriera po przesyłkę.
W razie trudności czy pytań, pisz śmiało, chętnie pomożemy 🙂
Nie robisz zwrotu tylko składasz reklamacje, napisz wpierw do sprzedającego i niech coś zaproponuje a jak nie to napisz pokierujemy co masz zrobić.😁