Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chcę zwrócić towar i nie wiem jak postąpić, ktoś może do mnie zadzwonić [edycja]
Moje zakupy -> Szczegóły zakupy -> Zwróć część lub całość zakupu -> wypełniasz formularz i odsyłasz towar
@Client:100082891 edytowałam Twój numer telefonu ze względu na RODO, aby zwrócić kupiony przez Ciebie produkt, wejdź proszę do zakładki Kupione (możesz kliknąć tutaj i zostaniesz tam przeniesiona), przy zamówieniu kliknij "szczegóły zakupu" i zjedź do części "zwrot towaru" i wybierz "zwróć część lub całość zakupu", podaj dane konta do zwrotu i potwierdź dane klikając "zwracam produkty". Adres do zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty w ofercie (kliknij proszę w słowo "zwroty", zostaniesz przeniesiona do tej zakładki). Jeśli będziesz miała pytania, chętnie pomogę!
Nadal zawodzę
@Client:100082891 Zwrócić bez podania przyczyny, czy w ramach reklamacji z powodu wad?
Bez podania przyczyny możesz zwrócić w ciągu 14 dni;
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też wysłać mailem sprzedawcy swoją rezygnację bez podawania powodu i odesłać towar na adres podany w zakładce Zwroty na aukcji. Podaj w mailu numer konta do zwrotu wpłaty.
Zwrócić w ramach reklamacji z rękojmi, z powodu wad możesz w ciągu 2 lat. Wysyłasz mailem pismo reklamacyjne, określasz wady i domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru, także kosztu odesłania. Adres do odesłania w ramach reklamacji masz na aukcji w zakładce Reklamacja.