Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłam iPhone 11 na raty, niestety po otworzeniu telefonu już wyskoczył problem bo litery przeskakują i coś z dotykiem jest nie tak. Dodzwoniłam się do sprzedającego kazał zrobić aktualizacje ale i to nic nie dało.. dziś już ten Pan nie odbiera a dzwonię od wczoraj. Jak zwrócić ten telefon jeżeli mam go na raty?
@Sklepik_odziez Odeślij towar sprzedawcy w ramach reklamacji. Adres do reklamacji masz podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Sprzedawca taki towar musi Ci na swój koszt wymienić lub naprawić, a jeśli tego nie może zrobić, musi oddać wszystkie koszty, także koszt odesłania. Przy naprawie lub wymianie również powinien Ci zwrócić koszt odesłania. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej opisz wady i domagaj się wymiany lub zwrotu kosztów. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro.
Możesz też zrobić konsumencki zwrot bez podania przyczyny, wtedy sprzedawca nie może telefonu wymieniać i naprawiać, tylko musi oddać całą wpłatę.
Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca oddaje wpłatę przez Allegro Finanse, która trafia do banku, a Ty z bankiem rozwiązujesz umowę kredytową jeśli to raty PayU, jeśli to raty Od.nowa, nie musisz rozwiązywać umowy, gdyż zwrócona kwota zasila Twój limit odnawialny.
Nie dzwoń do sprzedawcy, wszystko załatwiaj na piśmie, najlepiej przez otwartą Dyskusję z pomocą pracownika Allegro.
Poczytaj o reklamacji i rękojmi:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ możesz dokonać zwrotu(14 dni od odebrania towaru) w zakładce "moje zakupy":