Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. zakupilem gre w wersji gift steam od osoby prywatnej o godzinie 12 00 nie przychodzily zadne informacje od sprzedajacego i o godzinie okolo 19 00 zrezygnowalem z zakupu. teraz w zakladce zwroty mam informacje ze przesylka jest nadana do zwotu ale nadal nie jest u sprzedajacego a wyswietla sie informacja ze mam jeszcze 7 dni na zwrot. dodam ze nie otrzymalem tej gry od sprzedajacego , moje pytanie brzmi jak zrobic abym otrzymal zwrot pieniedzy i aby przesylka byla odebrana u sprzedajacego.
@Client:28785077 Jak zrezygnowałeś z zakupu? Przez anulowanie, czy przez zwrot?
W jednym i drugim przypadku sprzedawca musi Ci oddać pieniądze, jeżeli zrezygnowałeś PRZED WYSYŁKĄ. Po anulowaniu lub zwrocie przed wysyłką nie masz obowiązku przyjmować towaru, sprzedawca wyśle go na swój koszt i swoje ryzyko. Jeżeli będziesz miał problem ze zwrotem wpłaty, otwórz Dyskusję tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc Allegro.
Jeżeli anulowałeś zakup, nie otworzysz Dyskusji, poproś wtedy o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:28785077 nie otrzymałeś e-maila z grą, więc niczego nie musisz odsyłać do sprzedającego. To było odstąpienie od umowy i w związku z tym sprzedający ma 14 dni na oddanie wpłaty. Gdyby nie zwrócił pieniędzy po tym czasie, napisz proszę do nas wówczas skontaktujemy się ze Sprzedającym i pomożemy Ci odzyskać wpłatę.