Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowalem zamówienie, które opłaciłem w systemie Payu Express Bank s.a. . Łącznie z transportem 26,60 zł. Towar nie zostal do mnie wysłany. Sprzedający oświadczył, że kwotę zwrotu wysłał lecz wróciła z powrotem bez wyjaśnienia dlaczego. ???Jak sprawę zakończyć?
GABRONEK najlepiej odpowiednią oceną wystawioną sprzedawcy . Możesz się domagać wysyłki towaru , ale tylko z powództwa cywilnego , czy warto zdecyduj sam .
@GABRONEK Anulowałeś zamówienie i sprzedawca oddał pieniądze? To prawidłowo.
@GABRONEK czy dotyczy to zamówienia nr. abd4edf1-2925-11ec-b191-05469fd0cc3c?
Czy dobrze rozumiem, że sprzedający nie zwrócił Ci wpłaty za anulowane zamówienie, ponieważ twierdzi, że wróciła do niego z powrotem? Nie widzę zwrotu wpłaty od niego, więc na pewno nie zrobił tego przez Allegro Finanse.
W tej sytuacji możesz założyć dyskusję, a w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedający może załączyć w niej potwierdzenie zwrotu wpłaty, a jeśli do niego wróciła to powinien zwrócić ją ponownie.