Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[edycja]
Szanowni Państwo !
Zwracam się o pomoc w związku z nikczemnym traktowaniem mnie ,przez sprzedawcę [edycja] , łamiąc regulamin i dobre obyczaje, wykorzystując mój prywatny adres e-maila i telefon.
Wielokrotnie narusza granice dobrych obyczajów i dyskusji.
Podaje nie prawdę, prowadząc obraźliwą dyskusję i po jej zakończeniu. Zmusza mnie w ten sposób do zmiany oceny zakupu. Nie prosząc o jej zmianę , jak zobowiązuje Regulamin Nie prawdą jest, że wysłał e-maile:02.022021r o godz.18,32 i 03.02.2021r. o godz.19,53 z zawierające faktury , których brak reklamowałem.
Zaprzecza , że nic się nie stało po rozpoczętą przez Niego lekceważącą i obrażającą kupującego ,dyskusje .
Bez zasadnie zarzuca chamstwo ,w e-mailach z 18.02o godz.20,17 ; 20,21 i 20,22.
W e-mailu , 03.02.2021r. o godz.19,53 prosi o nie wystawianie negatywnego komentarza , bez wcześniejszego kontaktu telefonicznego , [edycja]
Podsumowując: Spór powstał z winy sprzedającego, przez nie wystawienie faktury, lekceważenie klienta i obrażanie kupującego.
Zmuszanie , do zmiany opinii nie korzystnej dla Niego . Grożąc Sądem i dotkliwymi karami .Szuka zemsty i niesłusznego zysku.
W załączeniu przesyłam 3 e-maile, dokumentujące moją opinię , oraz całą dyskusje znajdujące się w dyspozycji Allegro.
[edycja]
Nie przyjmuje załączników.
Client:42317749 Przecież mogłeś poprosić o dołączenie faktury w dyskusji w pliku jeżeli jak twierdzisz nie otrzymałeś faktury.
@Client:42317749 Nie jest to pocieszeniem, ale jak można poczytać w negatywach nie tylko Tobie grozi pozwami. Odpowiedzi na negatywne komentarze mówią same za siebie o poziomie sprzedawcy 😄
Może spróbuję stanąć po stronie sprzedawcy - jedynie tak dla "przeciwwagi" i dla dyskusji i nie zlinczujcie mnie zaraz za to.
Jeśli sprzedawca odpowiadał Ci na e-mail z pytania zadanego przez Allegro (czyli wiadomość przechodziła przez serwer Allegro) i miał np. w stopce podane niewłaściwe informacje (np. adres swojego sklepu internetowego) , to Allegro Ci takiej wiadomości nie dostarczy.
Sam pakuję FV pod listy przewozowe, czasem ktoś je wyrzuca razem z foliowym opakowaniem, lecz po otrzymaniu informacji wysyłam je na e-mail.
No... to jedyne 2 rzeczy, które mogę wskazać na obronę sprzedającego. Więcej chyba brak...
Generalnie - to też miałem podobny przypadek. Zakup na ponad 5 tys. zł w dużym sklepie internetowym bardzo dużej i znanej sieci (przez All bardzo szybko rozwiązałbym ten problem). Ok. 40 przesyłek (40 zamówień), po 2 paczki spięte taśmą, oczywiście bez żadnego zabezpieczenia, etykieta adresowa nalepiona na opakowanie przedmiotu. Mój błąd polegał na tym, że wybrałem FV papierową (ilość wiadomości w skrzynce pocztowej wręcz porażająca) - gdyby była elektroniczna - to pobrałbym z panelu klienta. FV wkładali pomiędzy 2 spięte taśmą paczki. Kilka FV dotarło, reszta wypadła w transporcie. Kilkadziesiąt dni trwała moja batalia o otrzymanie FV, zapewnienia o jak najszybszym wysłaniu itp. Dopiero wysłana informacja, że w razie braku otrzymania FV w terminie do 7 dni (to już było max, żebym mógł zaksięgować i rozliczyć FV) - skieruję sprawę do sądu i będę wnioskował o zwrot podatku VAT, którego nie będę mógł rozliczyć - zadziałało. 2 dni przed ostatecznym terminem otrzymałem faktury na e-mail, na następny dzień rano, przed wyjazdem do biura rachunkowego przyszły FV przesyłką kurierską.
Problem z FV i paragonami do zakupów od sprzedawców firmowych? - raczej kiepska sprawa dla sprzedających - wcześniej, czy później to US się do tego dobierze.
@maxr01 Mi się wydaje, ze tu problemem była postawa sprzedawcy. Agresja rodzi agresję, ale nie tylko agresja tak działa 😉 Szczególnie czasem "głupi upór" Klient mógł nie mieć racji, po prostu bym się z nim nie kłócił i wysłał dla świętego spokoju ponownie FV. Też nie raz miałem podobne przypadki, też wysyłałem zawsze w kopercie pod listem przewozowym i czasem wyrzucali i dzwonili, ze nie mają to się im wysyłało drugą lub mejlem i był spokój 😉
Bo sam pomyśl teraz na miejscu sprzedawcy, warto było się wykłócać i upierać że wysłał? 😄
Czytałeś może odpowiedzi na negatywy? 😄 Sprzedawca z pewnością nerwowy, który jak nie zripostuje dwa razy mocniej, to nie zaśnie 😉 Prawie w każdej odpowiedzi znajduje winnego lub inne okoliczności mimo że często są powtarzające się negatywy tych samych problemów 😉