Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakie kroki mogę podjąć w celu wyegzekwowania od sprzedawcy wywiązania się z warunków reklamacji?
Towar o wartości 170pln zakupiony przez osobę fizyczną w październiku 2020. Zgodnie z warunkami gwarancji przysługuje mi 24 m-ce gwarancji. Uszkodzony towar wraz z opisem wysłałem w październiku 2021. Minęły już 2 m-ce i sprawa nie jest załatwione. Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości wysyłane przez panel Allegro. Telefony, co prawda odbiera, ale już dwukrotnie obiecywał, że już wysyła towar, ale jakoś go nie wysyła. Jakie kroki mogę podjąć w celu wyegzekwowania od sprzedawcy wywiązania się z warunków reklamacji?
@slawek_kow Przy reklamacji nie powołuj się na gwarancję, tylko na obowiązkową 2-letnią rękojmię. Jej zasady są dla kupującego zazwyczaj bardziej korzystne i nie potrzebujesz do tego żadnych kart gwarancyjnych. Po prostu zgłaszasz sprzedawcy wady i swoje żądania. Ponieważ minęło już sporo czasu, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat i powinien się zająć Twoją reklamacją.
Poczytaj w necie o różnicach pomiędzy gwarancją a rękojmią.
@slawek_kow Cześć. Podaj mi proszę numer tego zamówienia.