Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem smartwatch rok temu, zmieniłem telefon i nie łączy się co mogę zrobić?
@WeedMen Jeżeli zakupiony produkt jest wadliwy, możesz złożyć sprzedawcy reklamację na podstawie rękojmi, która trwa 2 lata. W tym czasie sprzedający odpowiada za wady towaru. Nie myl rękojmi z gwarancją. Jeśli masz problem z reklamacją, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@WeedMen Najlepiej kupić smartwatch kompatybilny z telefonem. Nie masz żadnych podstaw do reklamacji. Niestety, sprzedawca nie był w stanie przewidzieć że zmienisz telefon. Po upływie 12 miesięcy od zakupu skladajac reklamację, musisz udowodnić że przedmiot był wadliwy w chwili zakupu. Więc rada żeby złożyć reklamację jest bez sensu.
@WeedMen Rada żeby złożyć reklamację jest bardzo z sensem - po to rękojmia trwa dwa lata, aby w tym czasie składać reklamacje, a Allegro pomoże Ci na tyle skutecznie, że sprzedający najprawdopodobniej nie będzie wymagał od Ciebie żadnych dowodów. Pamiętaj, że na tym forum odpowiadają też inni sprzedawcy z Allegro.
Przeciez to nie smartwatch jest wadliwy, tylko model kupionego przez Ciebie telefonu nie jest z nim kompatybilny. Źle dobrałeś telefon, czyli sam jesteś winien. Każda reklamacja czy rękojmia będzie próbą wyłudzenia nienależnych Ci pieniędzy. Zastanów się nad tym - chyba, że nie masz żadnych skrupułów jak niektórzy wyłudzacze-doradzacze.
😄
O! Już reklamacja rozstrzygnięta, ale nie przez sprzedającego 🙂
A co jest napisane w danych technicznych smartwatcha? Oczywiście masz prawo do reklamacji, sprzedający ma obowiązek ją rozpatrzyć w ciągu 14dni i także ma prawo ją uznać albo odrzucić. A powodów może być kilka np: Po pierwsze, smartwatch może nie obsługiwać systemu, który napędza twój telefon. Po drugie, oprogramowanie telefon może nie być wystarczająco aktualne.
@LEW433 https://www.zegarek.net/przewodnik/smartwatche/dlaczego-smartwatch-nie-laczy-sie-z-telefonem-i-jak-s...
Przyczyną braku połączenia między telefonem, a smartwatchem bywa niekompatybilność obu urządzeń. Po pierwsze, smartwatch może nie obsługiwać systemu, który napędza Twój smartfon. Po drugie, oprogramowanie telefonu może nie być wystarczająco aktualne. Poza tym sparowanie obu urządzeń bardzo często uniemożliwia: brak połączenia z Internetem, włączony tryb samolotowy lub wyłączony Bluetooth.
🙂
@WeedMen a rozłączyłes/rozparowales smartwatch z poprzednim telefonem?