anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakie mam szanse na reklamację zepsutego sprzętu, jeśli sprzedawcy nie ma już na allegro

Ewa_Bochniak
#1 Nowicjusz#
  • Rok temu kupiłam na allegro robota sprzatającego od 3CPLUS,  przesyłka była z Polski. Teraz się zepsuł,  sprzedającego nie ma na allegro ani nigdzie,  nie ma z nim kontaktu. Adres do reklamacji Hongkong,  nie odpisują na maila.  W Polsce go nie naprawią bo nie był przeznaczony na rynek europejski. Co w tej sytuacji?  Mam szansę na odzyskanie pieniędzy lub naprawę sprzętu ew nowy robot? Co mogę zrobić?  
  •  
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ewa_Bochniak Postaramy się rozwiązać Twój problem, ale napisz proszę do nas zgłoszenie bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów