Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem towar uszkodzony, a sprzedawca nie chce go wymienić na wolny od wad, tylko go wysyła po raz drugi. Co robić w takiej sytuacji? Allegro nie pomaga...
Składasz reklamację i .... a kiedy zakupiłeś ten towar?
@maciat1 Jeśli za pierwszym razem nie usunął wady, to przy drugiej reklamacji zażądaj zwrotu środków. Albo napisz mu, że naślesz na niego Lwa z Allegro Gadane, a on traktuje Sprzedawców jak przystawkę do posiłku 🙂
🤣
@drekenzes przy drugiej reklamacji tej samej wady przysługuje rabat, a dopiero przy trzeciej zwrot środków
@az1rael jeśli wada była istotna i nie została usunięta przy pierwszej reklamacji, to przy drugiej może zażądać zwrotu środków. Niedawno była zmiana przepisów i chyba już nikt nad tym nie nadąża.
Zgadza sie ale wade istotna stwierdza sie od razu po zakupie np dostajemy nie to co zamawialismy lub towar nie spelnia swojej funkcji wtedy robimy odstapienie od umowy ppwplujac sie na wade istotna
Opisz cala sytuacje dokladnie