Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Przypadek...
firma wysyła błędny produkt, składam reklamacje, firma pisze ze towar wysłany, ja proszę o tracking ,nie ma trackingu bo towar nie wysłany , tylko powiedzieli na odczepkę, sprawa trwa 2 miesiące zanim dostałem odpowiedni produkt, finalnie znowu wysłali, źle, rzadkam od nich zwrotu kasy, mówią ze zrobili i znowu nie zrobili. dostają negatywa , pojawia się zwrot i chęć dogadania. nie doagaujemy się bo polecieli za bardzo w kulki. tak się nikogo nie traktuje. zostałem dodany jako niesforny klient... dlaczego ? teraz widnieje jako ten zły 🙂
Przecież nie brakuje towaru na rynku. Kupisz u innego sprzedawcy.
Z ciekawości zapytam czy firma z Białegostoku?
@goorskii Zdecyduj się > ciężki? > niesforny? > zły? > to nie są synonimy
@goorskii Sprzedający wg prawa nie może odmówić sprzedaży, dodał Cię ponieważ zawinił i nie potrafił rozwiązać problemu więc tak zareagował, Ja bym już nie kupił u takiego sprzedającego ale jak musisz to kup z innego konta.
@LEW433 według kodeksu wykroczeń może odmówić ale musi podać jakiekolwiek uzasadnienie jak nie poda wtedy grzywna 20 do 5000zł
Nieprawda, kara za to przewinienie to 25lat więzienia lub 100zł grzywny jak powiada klasyk.