anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta płatnicza - problem z płatnością

Client:48064884
#1 Nowicjusz#

zakupilem dzisuaj 3 artykuly podczas zakupu karta podalo mi informacie  cytuje kupiles 3 artykuly a ponizej napisane  tranzakcja nieudana jak mam to rozumiec. i ponownie kliknolem zakup towaru.Teraz nie wiem czy nie zakupilem dwa razy tych samych towarow

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48064884 "Nieudana" oznacza, że płatność nie przeszła, ale towary zostały kupione. Skoro ponowiłeś nie samą płatność, tylko cały zakup, to pewnie kupiłeś dwa razy. Sprawdź to w zakładce Kupione. Sprawdź też rachunek karty, ponieważ mógł zostać obciążony dwiema płatnościami, mimo że pierwsza była nieudana. Jeśli tak, to pieniądze z jednej płatności wrócą na rachunek karty w ciągu 2-3 dni.

Jeśli kupiłeś podwójną ilość przedmiotów, to do nieopłaconych zakupów wyślij sprzedawcom odstąpienie od umowy.

 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu.

 

oznacz moderatorów