Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wczoraj chciałem dokonać zakupu, ale zaczytały się błędne dane adresowe. Anulowałem zakup i chciałbym wykonać go ponownie. Użyłem karty podarunkowej o wartości 100 zł (która po tym anulowanym zakupie już jest nieaktywna) i miałem dopłacić około 35 złotych. Czy to prawda, że w ciągu 24 godzin powinienem dostać nową kartę podarunkową o takiej samej wartości? Jeśli to nie nastąpi, jak to najszybciej załatwić?
@Client:90112182 Dziękuję, sprawdzimy dokładnie tę płatność i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
@Client:90112182 Dostałam już potwierdzenie, że anulowałeś cały zakup, ale nie anulowałeś rozpoczętej płatności, dlatego już to zrobiliśmy za Ciebie i kupon o wartości 100 zł odświeżył się już na Twoim koncie.
Dzień dobry, dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Sprawdziłem zakładkę "Moje kupony" i na razie widzę dalej tylko inną, starszą kartę podarunkową. Rozumiem, że muszę jeszcze poczekać ileś godzin aż nowy kupon będzie widoczny z mojej perspektywy?
Dzień dobry, nie widzę dalej karty podarunkowej. Co należy zrobić, żeby była dla mnie dostępna?
@Client:90112182 Sprawdź proszę, czy karta nie jest dostępna z poziomu formularza płatności i dostawy w polu "Twoje zniżki"
W tym miejscu również widać tylko inną, starszą kartę.
@Client:90112182 Sprawdzę to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko będę miała szczegóły.
@Client:90112182 Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Otrzymałeś od nas wiadomość, w której nasz pracownik przesłał Ci numer kuponu do wykorzystania podczas zakupów.
Udało się. Dziękuję!
@Client:90112182 Cieszę się i gdybyś miał jakieś pytania lub wątpliwości w przyszłości, polecamy się 😉