anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa i anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:90112182
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Wczoraj chciałem dokonać zakupu, ale zaczytały się błędne dane adresowe. Anulowałem zakup i chciałbym wykonać go ponownie. Użyłem karty podarunkowej o wartości 100 zł (która po tym anulowanym zakupie już jest nieaktywna) i miałem dopłacić około 35 złotych. Czy to prawda, że w ciągu 24 godzin powinienem dostać nową kartę podarunkową o takiej samej wartości? Jeśli to nie nastąpi, jak to najszybciej załatwić? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182 Dziękuję, sprawdzimy dokładnie tę płatność i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182  Dostałam już potwierdzenie, że anulowałeś cały zakup, ale nie anulowałeś rozpoczętej płatności, dlatego już to zrobiliśmy za Ciebie i kupon o wartości 100 zł odświeżył się już na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:90112182
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, dziękuję za szybkie odpowiedzi.

Sprawdziłem zakładkę "Moje kupony" i na razie widzę dalej tylko inną, starszą kartę podarunkową. Rozumiem, że muszę jeszcze poczekać ileś godzin aż nowy kupon będzie widoczny z mojej perspektywy? 

oznacz moderatorów
Client:90112182
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, nie widzę dalej karty podarunkowej. Co należy zrobić, żeby była dla mnie dostępna? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182 Sprawdź proszę, czy karta nie jest dostępna z poziomu formularza płatności i dostawy w polu "Twoje zniżki" 

_HolaOla__0-1649263093795.png

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:90112182
#8 Zapaleniec#

Client90112182_0-1649269512389.png

W tym miejscu również widać tylko inną, starszą kartę.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182 Sprawdzę to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko będę miała szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182 Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Otrzymałeś od nas wiadomość, w której nasz pracownik przesłał Ci numer kuponu do wykorzystania podczas zakupów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:90112182
#8 Zapaleniec#

Udało się. Dziękuję!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90112182 Cieszę się i gdybyś miał jakieś pytania lub wątpliwości w przyszłości, polecamy się 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów