Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam kilka kart podarunkowych które dodałam do mojego konta są one widoczne w zakładce "Kupony i karty podarunkowe" ale podczas zakupu nie ma ich w "moich zniżkach". Czy jest jakiś sposób źeby to naprawić?
Z góry dziękuję!
Dzień dobry @heh81! Widzę dwie karty na Twoim koncie, czy jest ich więcej?
Upewnij się proszę, że te karty nie są widoczne w części Twoje zniżki jako jedna karta, ale z sumowaną kwotą? Jeśli nie, prześlij proszę zrzut ekranu, jak to u Ciebie wygląda.
Miałam tylko te dwie karty ale niestety wciąż ich nie widać:
Przetestowałam kilka produktów.
Z góry dziękuję za pomoc!
@heh81 wybierz proszę jakąś metodę płatności, wtedy zniżki powinny się uaktywnić, a przy "kupon z kart podarunkowych" widoczna będzie łączna kwota obu kart.