anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Karta podarunkowa - problem z widocznością

MAMY ROZWIĄZANIE!
heh81
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 

 

mam kilka kart podarunkowych które dodałam do mojego konta są one widoczne w zakładce "Kupony i karty podarunkowe" ale podczas zakupu nie ma ich w "moich zniżkach". Czy jest jakiś sposób źeby to naprawić? 

 

Z góry dziękuję! 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @heh81! Widzę dwie karty na Twoim koncie, czy jest ich więcej? 
Upewnij się proszę, że te karty nie są widoczne w części Twoje zniżki jako jedna karta, ale z sumowaną kwotą? Jeśli nie, prześlij proszę zrzut ekranu, jak to u Ciebie wygląda. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
heh81
#1 Nowicjusz#

Miałam tylko te dwie karty ale niestety wciąż ich nie widać: 

heh81_0-1744389820000.png

Przetestowałam kilka produktów. 

 

Z góry dziękuję za pomoc! 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@heh81 wybierz proszę jakąś metodę płatności, wtedy zniżki powinny się uaktywnić, a przy "kupon z kart podarunkowych" widoczna będzie łączna kwota obu kart. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów