Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem. Złożyłam zamówienie u sprzedającego _superksiazki_ zamówienie ma trafić do mnie najpóźniej do jutra ale paczka nadal nie została nadana. Brak kontaktu i poprzez formularz i przez telefon również. Wątpię że dojdzie do jutra. W takim razie chce anulować. Skoro brak wysyłki i brak kontaktu ze sprzedającym to już nic nie chce. Poszukam gdzie indziej. Ale nie ma już tej opcji anulowania. Co mam robić?
@Paulina395 Kiedy dokładnie złożyłaś zamówienie i jaki był deklarowany czas nadania podany w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ?
@Paulina395 a minął czas na wysyłkę jaki deklaruje sprzedawca? Czyli np. 2 dni robocze jak w jednej z ofert tego sprzedawcy. Czy opierasz się na wróżbach Allegro?
@Paulina395 również nie mam informacji, aby sprzedający nadał przesyłkę, natomiast w ofercie przewidywany czas dostawy wynosił 3 dni robocze. Czy kontaktowałaś się już ze sprzedającym w tej sprawie? Być może nadał przesyłkę inną metodą dostawy.
Natomiast jeśli nie ma możliwości anulowania zamówienia, a chcesz z niego zrezygnować, możesz wypełnić formularz zwrotu w zakładce Moje zakupy.