Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłem za hulajnoge i niemam ani hulajnogi ani gotówki
@Client:121275044 PODAJ LINK DO OFERTY , czarno to widzę ....niestety .
@Client:121275044 jedyne zamówienie z hulajnogą na Twoim koncie zostało złożone w maju zeszłego roku, ale nie zostało opłacone.
Czy link do oferty otrzymałeś na komunikatorze?
@Client:121275044 proszę odnieś się do wiadomości @la_nika - czy piszesz o zamówieniu, które zrobiłeś rok temu?
Jeśli nie dostałeś zwrotu, otwórz proszę dyskusje tu.
Nie otrzymałem zwrotu gotówki
No to otwórz dyskusje z sprzedajacym.
Z 17 kwietnia jak widać tego roku
"zakup anulowany automatycznie, Sprzedający nie otrzymał od Ciebie wpłaty w wyznaczonym terminie"
Także środki wrócą tam skąd wybyły. Sprzedający nie ma nic do tego
@Client:121275044 To chyba normalne, zawsze tak jest, płaci się a potem się czeka....
@br. chyba że jest to mistyczny "link do oferty z komunikatora" wtedy wysyłasz blika w ciemno i na policję
@NipponShorty Nawet w realu też tak bywa, dajesz kasę sąsiadowi a sąsiad tobie gest Kozakiewicza. To nawet jest uwazane za normalne, trzeba zawsze najpierw myśleć potem płacić.
@br. o to to święte słowa