Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
d4b6a6ba-3c52-11f0-9c69-8989987ee73f
To akurat bardzo proste.
Wykonanego przelewu nie da się cofnąć. Jest to kluczowy czynnik w kwestii bezpieczeństwa obrotu pieniędzy i gospodarczego.
Co najwyższej odbiorca przelewu, może zlecić przelew zwrotny.
Ps. Mówimy o przelewie BLIK, a nie o płatności BLIK-iem. Przelewy BLIK, to te realizowane na nr telefonu, bez użycia 6-cyfrowego kodu BLIK.
@Client:77385423 z tego co widzę w systemie, zwrot środków został zrealizowany. Dziś jednak występują problemy z działaniem metody BLIK, dlatego czas realizacji może się nieco wydłużyć.
Jeżeli płatność została anulowana na etapie blokada, to bank po prostu zdejmie blokadę. W pozostałych przypadkach otrzymasz zwykły przelew.