Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23,12 ,25 dostałem uszkodzony produkt od 'firmy'
E-STORE Mateusz [edycja]
odesłałem,dn.29,10,25 dostałem potwierdzenie zwrotu i do dnia tj.08,12 nie dostałem zwrotu środków
A zgłosiłeś reklamację czy tylko zrobiłeś zwrot?
zwrot 23 otrzymałem przesyłkę 29 była z powrotem u sprzedającego
I to był błąd. Jak towar miał wadę, to składa się reklamację, a nie robi zwrot. Przy zwrocie to ty odpowiadasz za wszelkie wady i usterki w zwracanym produkcie. Sprzedawca ma prawo do obniżenia zwracanej kwoty, bo formalnie wada powstała już u ciebie (nie zgłosiłeś reklamacji, czyli wady nie było w chwili otrzymania, więc musiała powstać albo u ciebie, albo w drodze od ciebie, za co ty ponosisz odpowiedzialność).
A zwrot jest nieodwoływany. Po zwrocie nie ma już możliwości zgłoszenia reklamacji. Dobrowolnie i nieodwoływalnie wziąłeś winę za uszkodzenie towaru na siebie.
otrzymałeś czy masz zamiar otrzymać?
@Client:74562459 widzę, że sprzedający zlecił już zwrot środków. W ciągu maksymalnie 3 dni powinny zostać zaksięgowane na rachunku z którego opłacałeś zamówienie.