anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy nastąpi zwrot monet na konto?

Czoper1
#7 Wielbiciel#

Anulowałem zakup przed dokonaniem płatności; przy zamawianiu przedmiotu wykorzystałem monety. Zakup został anulowany natomiast monety nie wróciły na moje konto. Jak odzyskać niewykorzystane monety ? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Czoper1 płatność miała status "rozpoczęta", dlatego monety (w postaci kuponu) nie wróciły na Twoje konto. Teraz płatność jest również anulowana, a swój kupon zobaczysz tutaj oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów