Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w dniu 31.01 dokonywałam zakupu nr aukcji 11032267960. Za zakup płaciłam częściowo kartą podarunkową, częściowo blikiem. Niestety blik nie przeszedł i zakup został anulowany. Do dzisiaj nie otrzymałam kuponu - pokazuje że został już wykorzystany. Sprzedający mówi że nie otrzymał ode mnie żadnych środków. Proszę o informację kiedy nastąpi zwrot środków do wykorzystania w karcie podarunkowej.
@stylina Sprawdź swoją zakładkę Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony Karta nie wróciła? Zgodnie z regulaminem kart, powinna wrócić. Reklamację złóż tu; karty@allegro.pl
Właśnie nie wróciła.
@stylina już powinna wrócić. Płatność miała status "rozpoczęta" i dlatego karta podarunkowa wydawała się wykorzystana. Zobaczysz ją w tej zakładce oraz na formularzu płatności i dostawy po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki".
Dziękuje za pomoc, ale niestety karty nie ma nadal- jest pusto.
@stylina ja widzę ją wśród kuponów przypisanych do Twojego konta. Sprawdź jeszcze proszę na formularzu płatności i dostawy po wybraniu płatności z góry czy widzisz ją do wykorzystania tak jak na tym zrzucie:
Niestety nie ma. Zrzut z mojego konta.
@stylina, zweryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość. 🙂
Witam , właśnie w tej chwili mogłam skorzystać z kodu. Sprawa rozwiązana. Pozdrawiam.